یک نماینده مجلس به خود جرات می دهد و به کارمند شریفی اهانت می کند در مقابل 40 نماینده دیگر نیز از حرکت این نماینده دفاع می کنند جالب است که  نماینده سروان که نماینده منطقه ای است که جزو محرومترین مناطق کشور به حساب می آیند و شایسته بود که با این شورو حرارت بدنبال رفع مشکلات و محرومیت های مردم و موکلان شریف خود می بود.

تجمع دانشجویان عدالت خواهبخاطر رفتار حاشیه سازنماینده سروانان

تجمع اعتراضی با شعار «من هم کارمند گمرکم»

چند روزی است که موضوع رفتار حاشیه ساز نماینده سروان در برخورد با کارمند گمرک حاشیه ساز شده است و مردم در شبکه های اجتماعی در برابر این رفتار واکنش هایی را از خود نشان داده اند از همین رو جمعی از دانشجویان عدالتخواه و مردم تهران ظهر دیروز بعد ازاقامه نماز جمعه در اعتراض به برخورد حاشیه ساز نماینده سراوان با کارمند گمرک، تجمع کردند.

نماینده سروان
دانشجویان در این تجمع که با فراخوان مجمع عدالتخواه دانشگاه تهران برگزار شد، دست نوشته هایی را با خود همراه داشتند که روی آن شعارهایی همچون « من هم کارمند گمرک هستم»؛ نوشته شده است این جمع از دانشجویان خواستار استفای نماینده سروان شده اند.

تجمع کنندگان در این تجمع ضمن اعلام حمایت از کارمند گمرک، حمایت 40 نماینده مجلس از برخورد حاشیه ساز درازهی را هم محکوم کردند.

دانشجویان و مردم با امضای طوماری خواستار استعفای نماینده سراوان شدند.

گفتنی است دانشجویان انقلابی قرار است صبح فردا هم در این رابطه مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کنند.